mandag 20. januar 2014

Markedsføring - intro og idé

Vell. ENDELIG ER VI FERDIGE MED AFTER-EFFECTS.
Markedsføring derimot er noe jeg er litt mer interessert i, heldigvis. Så dette lover jo bare godt, egentlig.

Oppgaven går ut på at vi skal forbedre ryktet til enten Russen eller flyselskapet Norwegian. Begge disse to er dårlig omtalt i media, og ikke en favoritt blandt norges befolkning. Kan en kampanje, reklame osv endre dette?

Jeg valgte fort Norwegian. Selv er jeg veldig negativ mot russ, og har sagt i alle mine år at jeg aldri skulle bli det selv. Nå som jeg er litt eldre, har jeg bestemt meg for å delta i russetiden. Men dette er ikke noe jeg ønsker å fremme.
Norwegian derimot er et selskap jeg har vokst opp med å støtte. Alle har et flyselskap de ønsker fremfor andre, og for meg er dette Norwegian. Jeg mener at til syvende og sist er vi alle bare mennesker, og alle gjør feil. Norwegian har vært veldig uheldig den siste tiden, med endel problemer med dreamliner flyene, og det er dette som kommer i fokus i mediene. Ingen tenker på de hundrevis av andre avgangene Norwegian flyr daglig uten problem. Dreamlinerne er et helt nytt konsept, og ikke alt går på skinner hele tiden. Vi gjør alle feil, selv de store suksessfulle, om dette er noe som skal ødelegge for noen, mener hvertfall jeg at dette er mer enn veldig urettferdig.

Jeg ønsker å lage en plakat for å forklare for resten at, vi alle gjør feil, vi er bare mennesker. Men hvor hadde du vært og hva hadde du opplevd uten oss? Mange som har benyttet dreamliner flyene har opplevd steder som New York og Bangkok, og er ikke muligheten til å oppleve andre siden av verden verdt litt trøbbel å venting vet ikke jeg. Vi kommer oss hvertfall fremover!

jeg ser frem til å jobbe med denne oppgaven, selv om jeg er sliten etter en utrolig slitsom premierehelg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar